colloidaal zilver/orthomoleculaire arts /thermobodyscan
Hoi,
Loop dus al vele jaren met klachten rond, slik al een hele poos geen schildklier hormoon meer na eerst wel een tijdje thyrioidium te hebben geslikt via dr. L uit Utrecht!!
Zit dus nog steeds tussen de reguliere en de niet reguliere artsen in, want de 1 zegt je hebt het niet aan de schildklier en de ander zegt van wel
Om dol van te worden!!
Ondertussen toch steeds op zoek naar die ene die me kan helpen!
Dit jaar op een Gezondheidsbeurs geweest en daar aan de praat geraakt met een natuurtherapeut die met colloidaal zilver en goud werkt en hele goede resultaten behaalt.
Via hem bij een orthomoleculaire arts terechtgekomen dr. Fred L.
Hij gaat niet zozeer van een ziekte uit maar meer van de sympthomen waar je last van hebt
Heb een lijst ingevuld met vragen over welke klachten en hij heeft mij eerst iets voorgeschreven voor de darmen, dit ga ik 2 week inemen en omdat heel veel zaken met ontstekingen in je lichaan te maken hebben heeft hij mij colloidaal zilverwater voorgeschreven.
Ik heb via via daar al hele goede dingen over gehoord. Ik ga het dus proberen. Na 2 week neem ik weer contact met hem op en dan gaan we samen bekijken wat voor klachten er nog over zijn.
Misschien gaat er nog een leven bloed analyse plaatsvinden omdat hij denkt dat het te maken kan hebben met o.a. de ziekte van Lyme, veel stress daardoor klachten met de schildklier etc.etc.
Alhoewel de TSH zo rond de 1 schommelt zonder medicatie. Precies weet ik het niet meer dus ga binnenkort even laten testen.
Heb een paar week geleden wel een warmtefoto laten maken en daar bleek uit dat ik het wel aan de schildklier heb.
www.thermobodyscan.nl
Wel apart hoor om zo op de foto te komen en je je eigen lichaam in allemaal kleuren ziet.
groetjes,
Nanka
Loop dus al vele jaren met klachten rond, slik al een hele poos geen schildklier hormoon meer na eerst wel een tijdje thyrioidium te hebben geslikt via dr. L uit Utrecht!!
Zit dus nog steeds tussen de reguliere en de niet reguliere artsen in, want de 1 zegt je hebt het niet aan de schildklier en de ander zegt van wel
Om dol van te worden!!
Ondertussen toch steeds op zoek naar die ene die me kan helpen!
Dit jaar op een Gezondheidsbeurs geweest en daar aan de praat geraakt met een natuurtherapeut die met colloidaal zilver en goud werkt en hele goede resultaten behaalt.
Via hem bij een orthomoleculaire arts terechtgekomen dr. Fred L.
Hij gaat niet zozeer van een ziekte uit maar meer van de sympthomen waar je last van hebt
Heb een lijst ingevuld met vragen over welke klachten en hij heeft mij eerst iets voorgeschreven voor de darmen, dit ga ik 2 week inemen en omdat heel veel zaken met ontstekingen in je lichaan te maken hebben heeft hij mij colloidaal zilverwater voorgeschreven.
Ik heb via via daar al hele goede dingen over gehoord. Ik ga het dus proberen. Na 2 week neem ik weer contact met hem op en dan gaan we samen bekijken wat voor klachten er nog over zijn.
Misschien gaat er nog een leven bloed analyse plaatsvinden omdat hij denkt dat het te maken kan hebben met o.a. de ziekte van Lyme, veel stress daardoor klachten met de schildklier etc.etc.
Alhoewel de TSH zo rond de 1 schommelt zonder medicatie. Precies weet ik het niet meer dus ga binnenkort even laten testen.
Heb een paar week geleden wel een warmtefoto laten maken en daar bleek uit dat ik het wel aan de schildklier heb.
www.thermobodyscan.nl
Wel apart hoor om zo op de foto te komen en je je eigen lichaam in allemaal kleuren ziet.
groetjes,
Nanka

.
Je kan het altijd proberen, het is niet