



Alice1963 schreef:Selenium heb je in heel veel vormen, en natriumseleniet is volgens de informatie die ik heb de beste.
Alice1963 schreef:In de folder "Selen und Schilddrüse"van Cefak (gemakkelijk te bestellen via www.cefak.de) staat (in het Duits maar ik heb het ff vertaald):
[...]
"[...] Natriumseleniet is optimaal te benutten en onderscheidt zich door een doelgerichte inbouw in de betreffende beschermingssystemen cq in de selenium bevattende eiwitten." [...]
Ik begrijp hieruit dat ons lichaam chemisch gezien het meest heeft aan deze vorm van selenium, natriumseleniet doeltreffender kan verwerken en gebruiken dan de andere vormen. Maar het blijft uiteraard een producent die het schrijft. Mocht je verdergaande vragen hebben, zowel Cefak als Biosyn (www.biosyn.de) hebben artsen in dienst die gewoon te mailen en zijn, en ook andere medewerkers, alle zeer servicegericht.
Keer terug naar Succesverhalen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast