Of medicijnen helpen, je niet onder of overgedoseerd bent en of het goed voor je is.
Acupunctuur doe ik ook maar dat is wat anders........





hier iets over tegengekomen.
Friebeltje schreef:ik slik ook selenium 200 en zink 50

voor alle helpende handjesFriebeltje schreef:ik slik dus de zinkorotaat, per cap 50 mg
en de selenomethionine 200 mcg
op voorschrift van mijn therapeut.
het is dus verstandig om de koper de volgende keer te laten testen.
ik heb geen flauw idee waar dat voor is of wat voor klachten je daar van kan krijgen, maar vraag hem daar wel naar.
als ik goed begrijp van jou kan het niet zoveel kwaad dus om het samen in te nemen.
molletje schreef:Ik slik van SUNWELL een combinatie van selenium, zink + vitamine E. Nu vraag ik me natuurlijk af waarom dit dan wel in combinatie gemaakt en verkocht word?
Bij de samenstelling staat zinkgluconaat en L-selenomethionine is dit dan anorganische of Organisch gebonden?
Keer terug naar Succesverhalen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast