Da's de link. Wel gewoon via de Cefaksite maar met een soort omweg bereikbaar, idd beetje typisch. Rare jongens, die Germanen...


Alice1963 schreef:http://www.cefak.com/selen/d/info_d.html
Da's de link. Wel gewoon via de Cefaksite maar met een soort omweg bereikbaar, idd beetje typisch. Rare jongens, die Germanen...
.....je kunt wèl online bestellen...gewoon alles aanvinken wat je hebben wilt, postadres invullen, klaar......
Alice1963 schreef:Maar lieve schat.....je kunt wèl online bestellen...gewoon alles aanvinken wat je hebben wilt, postadres invullen, klaar......
Of zie ik iets over mijn halfgermaanse hoofd?
Maar, overigens, ze hebben ook een emailadres ja: birgit_briechle@cefak.com
Zou dat lukken?

:-D :-D :-D
Alice1963 schreef:Misschien dat Jan hier meer van weet?
Jan???
Alle reden om geïnteresseerd te zijn in de mogelijkheid selenium in te zetten tegen een autoimmuunreactie

Ger schreef:Wat moet je voelen als het erg heftig werkt?

Ger schreef:En hoe lang duurt het voor anti stoffen dalen?
meinke schreef:Laat ik bij het begin beginnen. In januari 2005 heeft de huisarts bij mij Hashimoto vastgesteld. Toen heb ik Thyronajod gekregen (ik woon in Duitsland). En stom, stom stom, ik heb er niet bij nagedacht dat er bij zo'n naam jood in zit. De huisartsen prikken hier overigens zelf bloed en hij heeft twee keer een echo gemaakt.
Omdat ik me wel beter, maar niet kiplekker voelde ben ik naar een endocrinoloog gegaan in maart 2006. Toen heb ik euthyrox en selenium (0,999mg Natriumselenit) gekregen.
Deze week ben ik naar de huisarts (een ander) gegaan en heb ik gelijk de rest mee laten prikken (groot bloedbeeld, B12, Ferritine, etc.), omdat ik volgende week naar de endocrinoloog ga. Ze legde me uit dat deze kuren meestal voor een half jaar of een jaar (afhankelijk van de respons) gegeven worden om de concentratie antilichamen bijna terug te brengen naar nul.
Gisteren belde ze me en bevestigde wat ik al wist/voelde:
perfect ingesteld en...bijna geen antilichamen meer!!!!
groetjes,
M.
Ger schreef:Jan. Ik heb het idee dat jouw internist erkend wat veel andere tussen de oren vinden zitten. Huist die persoon in Deventer?
Dus, mijn interpretatie:
- Organisch gebonden selenium (l-selenomethionine, e.a.) = supplement.
- Natriumseleniet = medicijn = NIET geschikt voor zelfmedicatie.

Jan schreef:Dus, mijn interpretatie:
- Organisch gebonden selenium (l-selenomethionine, e.a.) = supplement.
- Natriumseleniet = medicijn = NIET geschikt voor zelfmedicatie.
Alice1963 schreef:Hoi Jan, ja, je bent strikt maar het is zeer goed om de vraag te stellen.
[...]
[...]
Maar jij begint er (voorlopig) niet aan?
lieveheersbeestje schreef:Nee waarschijnlijk heeft hij dit op de pagina's gevonden als je googled, namelijk natriumseleniet is alleen op recept verkrijgbaar via een arts en in vloeibaar hoeveelheden maar dat wisten we al....
Misschien heeft hij daarom zijn conclusies daaruit getrokken dat het geen zelfmedicatie is......
Keer terug naar Succesverhalen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast